piątek, 31 maja 2013

Liebster blog



Nominacja do Liebster blog


Poczułam się wyróżniona dzięki Agnieszce: http://moc-cynamonu.blogspot.com/2013/05/nominacja-do-liebster-blog-pewnie.html
Ponieważ po pierwsze to fajna zabawa, a po drugie miło, jak ktoś Cię zauważy od razu biorę się do roboty. A jako że jest to dość nietypowy post to jeszcze podziękuję tym, którzy zaglądają, a przede wszystkim tym, którzy komentują- aż chce się pisać, że Wam się chce;)

Zasady Liebster Blog :

Liebster blog jest wyróżnieniem otrzymywanym od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną pracę. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również nominuje 11 osób i zadaje im 11 pytań(informację zostawiamy im na blogu). Nie należy nominować bloga, od którego otrzymało się wyróżnienie. Nominacji podlegają blogi z mniejszą ilością obserwatorów, dzięki temu istnieje możliwość ich rozpowszechniania.

1. Gdybym mogła zniknąć na godzinę - gdzie bym była?
Najchętniej nad morze posłuchać fal, pomarznąć i przepuścić piasek przez palce, ale znając swoje teraz zniknęłabym w kołdrze podczas próby dostania się tam na tą godzinę .

2. Gdyby czas się zatrzymał to...
To bym się tak wyspała, że… o ja, może jakoś ten czas da się zatrzymać?

3. Gdybym wyszła za swoją pierwszą miłość?
To Thomas Anders jest dalej wolny?

4. Wolny czas spędzam…
Przepraszam, wolny co?

5. Nie mogę żyć bez...
Powietrza. Próbowałam, no się nie da!

6. 3 rzeczy, które wkurzają mnie w znajomych
Niedyskrecja, spóźnialstwo i marudzenie. Resztę chyba u znajomych można znieść…

7. Co w Tobie cenią bliscy?
Nie pytałam… serio! Mam zapytać?

8. Najpiękniejsze miejsce na ziemi to?
Buenos Aires. Kropka, amen, the end.

9. Czym dla Ciebie jest miłość?
Wszystkim.

10. Największe marzenie?
Podobno tego się nie zdradza. Ale na wypadek, gdyby zamarzyło mi się zostać miss to już poćwiczę – pokój na świecie!

11. Motto życiowe?
Jutro to dziś, tyle że jutro.

Do Liebster Blog nominuję (trochę nie patrząc na liczbę obserwatorów, a na to, że odwiedzam i polecam):

http://www.thenightswimming.blogspot.com/

A pytania:

1.       Gdybyś miała możliwość z kim najbardziej chciałabyś szczerze porozmawiać?
2.       Bloga piszesz, bo…?
3.       Wymarzony relaks to?
4.       Największą inspiracją jest dla Ciebie…?
5.       Książka, którą polecić możesz wszystkim to…?
6.       Nigdy nie zrezygnowałabyś z…?
7.       Jaki blog odwiedzasz najchętniej?
8.       Przede wszystkim jesteś…?
9.       Czesław Niemen czy Hey?
10.    Czarny czy biały?
11.   Czy nie masz już dość odpowiadania na te pytania?:)

2 komentarze:

  1. O, ja mogę powiedzieć, co w Tobie cenię najbardziej! Pogodę ducha i poczucie humoru :-)
    Bardzo dziękuję za wyróżnienie, odpowiem na pytania z wielką przyjemnością :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie!! To dopiero moje blogowe początki, więc poprzeczka poszła w górę, co zapewne zmobilizuje do częstszego pisania o mojej ścieżce... :)

    OdpowiedzUsuń